Eng - فارسی
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
صفحه اصلی
معرفی شرکت
مدیران
محصولات
شبکه فروش
نشریه تجارت و دامپروری
اخبار
سایتهای مرتبط
نظرخواهی
تماس با ما
مقالات و پژوهشهای مفید

بهداشت آب و سیستم آبخوری
بایو سکیوریتی(ایمنی زیستی)
استرس های محیطی و گرمایی
بهبود عملکرد دستگاه گوارش
تقویت ایمنی عمومی و اختصاصی
بیماری های ویروسی
روزهای آغازین پرورش
بهبود عملکرد دستگاه تنفس
اسیدهای آلی
سلنیوم
روی
اخبار اقتصاد دامپروری در جهان و ایران
مزارع مرغ مادر
استخوان ها و پوسته تخم مرغ
گالری

اخبار مرتبط

 
اخبار و رویدادها

در دیدار با رئیس سازمان دامپزشکی کشور اعلام شد: آمادگی جامعه دامپزشکان ایران به توسعه روابط و همکاری های مثبت با تشکل های تخصصی دامپزشکی
صبح بیست و نهم اردیبهشت سالجاری اعضای هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران در محل سازمان دامپزشکی کشور با دکتر سید محسن دستور رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار اعضای هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران که متشکل از دکتر نبی پور(رئیس هیات مدیره)، ادیب راد، نوروزیان، دباغ مقدم، مشیریان، بیدگلی و کسالایی بودند خشنودی خود را از انتصاب دکتر دستور به عنوان یکی از افراد توانمند و باتجربه سازمان دامپزشکی در این جایگاه اظهار و برای ایشان در وظایف محوله آرزوی پیروزی و توفیق نمودند.
به گزارش روابط عمومی جامعه دامپزشکان ایران، اعضای هیأت مدیره هر کدام با بیان نقطه نظرات و پیشنهادات بخشی از نگرانی های دامپزشکان کشور را ارائه کرده و در ابتدا دکتر گودرز ادیب راد با اشاره به قدمت و سوابق جامعه دامپزشکان ایران و جایگاه علمی و فنی و صنفی آن آمادگی جامعه را برای ارائه هرگونه همفکری و همکاری با سازمان دامپزشکی کشور بیان داشت.
در ادامه دکتر ایرج نوروزیان افزود با توجه به اهمیت روزافزون بخش غیردولتی و اشتغال تعداد زیادی از فارغ التحصیلان در آن بخش، خواستار توجه بیشتر به نیازمندی های اولیه توسعه بخش غیردولتی شدند.
دکتر ناصر نبی پور رئیس هیات مدیره جامعه دامپزشکان ایران نیز با اشاره به عضویت توأم بسیاری از دامپزشکان در جامعه دامپزشکان ایران و تشکل های صنفی، آمادگی و علاقه مندی همکاران را به توسعه روابط و همکاری های مثبت با تشکل های تخصصی اظهار کرد.
دکتر دباغ مقدم ضمن یادآوری ضعف اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی در همه گیری های سال های گذشته (آنفلوانزای مرغی – آنفلوانزای نوع A و ...) و محور قرار گرفتن اطلاع رسانی های وزارت بهداشت در یک بیماری دامی، خواستار پیشگیری از این روند در آینده و محور قرار گرفتن سازمان دامپزشکی در همه گیری بیماری های دامی و زئونوزها شد.
همچنین ایشان خواستار تبلیغ و بیان نقش دامپزشکی در بهداشت عمومی و مواد غذایی به عنوان اولین حلقه ارتباط دامپزشکان با جامعه شهری و نیز ثبات در عزل و نصب مدیران سازمان و روش های جاری آن شد.
دکتر امیررضا بیدگلی با بیان نقش و اهمیت همکاران توانمند و اندیشمند سازمان دامپزشکی در ستاد مرکزی و استان ها خواستار استفاده از این نیروها در سطوح عالی مدیریتی سازمان شد.
دکتر آیدین کسالایی نیز با اشاره به اینکه در تدوین و ابلاغ بسیاری از آیین نامه ها اثر افزایش دهندگی هزینه ها و فشار تورمی در قیمت تمام شده - که به راحتی قابل پیشگیری است - دیده نمی شود، خواستار استفاده سازمان دامپزشکی از فکر و همکاری بخش خصوصی در این موارد و حتی المقدور نظر سنجی همزمان یا پس از اجرای آزمایشی شد.
دکتر امید مشیریان نیز با اشاره به اینکه بسیاری از مراجعه کنندگان به سازمان، دامپزشکان یا اعضای خانواده دامپزشکی هستند، خواستار توجه بیشتر همکاران بخش دولتی به آموزه های اخلاقی و تکریم ارباب رجوع شد و بر لوزم ثبات آیین نامه ها و مقررات تأکید کردند.
در ادامه دکتر سید محسن دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن خیرمقدم به اعضای هیأت مدیره جامعه از حسن تعامل سازمان با جامعه دامپزشکان در همه سال های گذشته تجلیل کرد و با اشاره به موفقیت های دامپزشکی در بسیاری از عرصه ها، از عزم جدی سازمان در ترمیم و اصلاح بخش های دیگر خبر داد و افزود : در تعامل با بخش خصوصی تمام تلاشمان در سازمان بر این خواهد بود که برخورد سازمان از موضع قدرت نبوده، بلکه از موضع نظارت و با حفظ احترام و کرامت باشد.
دکتر دستور با سپاس و قدردانی از برگزاری شانزدهمین کنگره دامپزشکی ایران خواستار حضور تعداد بیشتری از مسئولان دولتی به ویژه مسوولان خارج از بخش دامپزشکی در کنگره ها شد.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به تأکید وزیر محترم جهاد کشاورزی در دور داشتن سازمان دامپزشکی از مسائل سیاسی، نکاتی را هم راجع به آینده دامپزشکی بیان داشتند و پیشنهاد کردند با توجه به مناسبات فعلی حاکم بر کشور از تمام ظرفیت ها برای مشاوره به مجلس و دیگر بخش های تصمیم گیرنده کشور در جهت کمک به اتخاذ بهترین تصمیم ها استفاده شود.
همچنین وی با اشاره به انتقادات موجود در رابطه با موضوع تب برفکی اظهار امیدواری کرد در بررسی های مجلس و سازمان های مسئول نظارتی، حق بخش دامپزشکی کشور لحاظ شود و از حاشیه پردازی های غیرمسئولانه خودداری شود.
تاریخ خبر: 89-03-10
آرشیو خبرها
صفحه اصلی - معرفی شرکت - مدیران - محصولات - شبکه فروش - نشریه تجارت و دامپروری - اخبار - سایتهای مرتبط - نظرخواهی - تماس با ما - عضویت - ورود اعضاء
بهداشت آب و سیستم آبخوری - بایو سکیوریتی(ایمنی زیستی) - استرس های محیطی و گرمایی - بهبود عملکرد دستگاه گوارش - تقویت ایمنی عمومی و اختصاصی - بیماری های ویروسی - روزهای آغازین پرورش - بهبود عملکرد دستگاه تنفس - اسیدهای آلی - سلنیوم - روی - اخبار اقتصاد دامپروری در جهان و ایران - مزارع مرغ مادر - استخوان ها و پوسته تخم مرغ - گالری
کلیه حقوق وب سایت، برای شرکت مشاوران دامین طب روز محفوظ می باشد. استفاده از مطالب وب سایت، پیگرد قانونی دارد
طراح: روزبهان یوسفی